سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، دوست دارد که میان فرزندانتان به عدالت رفتار کنید. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
عملکرد دیداری-شنیداری پیاده نظام فتنه در اردکان
 
تعلیق شکسته شد!

پس از فاصله‌ای طولانی،‌ مجددا سلام عرض می‌کنیم.

این یادداشت برای اعلام رفع تعلیق است به دلیلی که معمول خوانندگان می‌دانند. اما این رفع تعلیق را با تذکری به واسطه‌های محترمی که باعث تعلیق شدند شروع می‌کنیم؛ خواهید بخشید که ادبیاتش تند است.

هر چه گفتیم،‌ نه هفت تا جون که هفتاد تا جون دارند، گوش نکردید! هر چه گفتیم موش‌مردگی است،‌ گوش نکردید! هر چه گفتیم برای این که گند کارشان در نیاد فعلاً چوب رو کنار گذاشتند گوش نکردید! گفتیم بگذارید تکلیف را یکسره کنیم،‌ گوش نکردید! هر چه گفتیم سکوت اینها تاکتیکی است،‌ گوش نکردید! هر چه گفتیم که اینها اگر سکوت کنند،‌ سکوتشان باعث مرگشان است گوش نکردید! و حالا دیدید که شروع کردند و ما هم شروع خواهیم کرد! لطفا آقایانی که واسطه شدند، فکر وساطت برای بار دوم را نداشته باشند! 

اما نکته اول: چرا دوباره شروع کردند؟ پاسخ مختصر: دیدند دروغ بزرگ " چرا نائین"‌ همچنان که گفتیم دروغ است، نگرفت و رسوا شدند. و دیدند که اگر از فلانی حرف نزنند،‌ فلانی از حاشیه به حذف مطلق خواهد رسید،‌ گفتند یک چوبی دوباره داخل این قضیه به هم بزنیم تا بوش دربیاد و حداقل معلوم شود که هنوز زنده هستند! 

این مختصر برای مدعیان اخلاق و ادب و فرهنگ شروعی است با شیب ملایم تا دوباره پس از یک هفته به اغما نروند. منتظر یادداشتهای بعدی ما باشید. منتظر اعلام نظرات شما هستیم.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط مطلع اردکانی 91/4/8:: 11:8 صبح     |     () نظر
   1   2      >